Aktualności
- 15-01-2025
Powołanie Zespołu Zarządzającego
W celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu pn. „Cyberbezpieczny samorząd – Gmina Szprotawa” (nr umowy o powierzenie grantu FERC.02.02-CS.01-001/23/2272/FERC.02.02 – CS.01-001/23/2024), Burmistrz Szprotawy Zarządzeniem nr 65/2024 z dnia 27 grudnia 2024 roku powołał zespół zarządzający do realizacji projektu.
Projekt ten, współfinansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, stanowi strategiczne przedsięwzięcie dla Gminy Szprotawa w obszarze wzmacniania krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Zespół Zarządzający został powołany, aby zapewnić:
- Efektywną i racjonalną realizację zadań projektowych – zespół będzie nadzorował wydatkowanie środków zgodnie z zasadami celowości, rzetelności, racjonalności i oszczędności.
- Prawidłowe zarządzanie projektem – w tym zgodność działań z harmonogramem, budżetem oraz wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie.
- Osiągnięcie założonych efektów projektu – zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie oraz celami wyznaczonymi w konkursie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Załącznik do zarządzenia precyzuje podział zadań i odpowiedzialności poszczególnych członków Zespołu, co umożliwi skuteczną realizację projektu oraz minimalizację ryzyk związanych z jego wdrożeniem.
Zarządzenie to jest niezbędnym krokiem dla zapewnienia odpowiedniej koordynacji i nadzoru nad realizacją projektu, a tym samym dla wsparcia procesu cyfrowej transformacji w Gminie Szprotawa.